عشرتکده یقضان

خوابگردها و دستنوشته های پراکنده رضا مشتاق

عشرتکده یقضان

خوابگردها و دستنوشته های پراکنده رضا مشتاق

قفل ابجد

 

در صورت باز نشدن تصویر، از اینجا دانلود کنید

نظرات 26 + ارسال نظر
رها پنج‌شنبه 1 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 11:11 ق.ظ http://radiocity.blogfa.com/

مرسی از کامنت پرمهرتون.
امیدوارم سال خوبی داشته باشین.
همراه با تندرستی و در کنار کسانی که دوست‌شون دارین و اون‌ها هم شما رو دوست دارن خیلی زیاد!

خواهش میکنم جناب رها
انجام وظیفه بود

شما هم به همچنین در کنار Spinosaurus!!! عزیز شاد و کامروا باشید اینشالا

مردی که مرده بود پنج‌شنبه 1 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 11:32 ق.ظ http://zendeh-be-goor.blogsky.com

باد آمد.....همه ی ملافه ها را با خود برد

همه ی اسرار زیر ملافه هویدا شد


آقا خیلی مخلصیما

عبداله پنج‌شنبه 1 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 11:57 ق.ظ http://damdami2.blogsky.com

سلام.
سالار در نزده میای و میری؟
خبر حضور دوباره‌ات به اندازه نوروز تازه‌مان کرد.
در پناه هو

ایوالله به رفیق قدیمی
البته موقع رفتن یه نیمچه خداحافظی کردم
منتها اومدن تالاپی بود

عبدالله این روزها خیلی خوشحالم ... خیلی زیاد
.
.
...اما تو باور نکن!! :دی

یوسف پنج‌شنبه 1 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 03:46 ب.ظ http://littlestar.persianblog.ir

سلام داش رضا..
نوروز تو هم نوروز!!..... :)
آفرین به تو :دی تو عشق منی!!! :دی
آی نمی دونم چرا از مهستی خوشم نمیاد!! :دی
می گی چیکار کنم..خون دلم..مگه آروم می شه این دل!! =))

پ.ن: اما معنی این آهنگه با روحیات من سازگاره!!

قربونت بگردم ... شما هم عشق منی دادا

بسکه با کمالاتی ... والا دیگه شرمنده که مثله خارجکیا با کلاس نخونده بود
بنده به نیابت از روح مرحومه ی مغفروه شادراون مهستی عذر میخوام :دی

سلیقه هست دیگه ... هرکی یه جور حال میکنه
البته منم به خواننده ی خاصی ارادت ندارم... از هر آهنگی خوشم بیاد گوش میدم ...جدای از اینکه خواننده ی اون کی باشه

به نظرم اون ترانه از ساز بندی خوبی برخوردار بود یه موسیقی فاخر و به دور از موسیقی سطحی شیش و هشت ( البته اون شیش و هشت هم به موقع بد فرم فاز میده)

من خودم بیشتر از آهنگ اون ترانه خوشم اومد و کلن با موسیقی بدون کلام بیشتر حال میکنم

به هرحال که داداش به قول گفتنی : نمیری الهی

سایه پنج‌شنبه 1 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 04:30 ب.ظ http://www.notfe-majho0l.blogfa.com

آمدیم مزاحمتان شدیم که به عرض شما برسانیم سال نو مبارک جناب!

شما چه کار خوبی انجام دادی
با تبریکی ما را خوشحال فرمودین

گوش ماهی پنج‌شنبه 1 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 06:49 ب.ظ

سومین عیدی هم ر سید
ممنون
باز آمدم تا قفل زندان وا کنم (ما مثل شما نیستیم زورمون نمی رسه )برم نمازمو بخونم شاید کلیدش تو سجاده م باشه

مام زورمون نمیرسه
چه کنیم که تکلیف و عقل حکم میکنه به امیدواری و تلاش برای باز کردن قفل
* * *
کلید بدون شک همون جایی که گفتی هست، خیلی اینور و اونور زدم ، الکی دارم جاهای دیگه دنبال کلید میگردم

همه را بیازمودم زتو خوشترم نیامد
چو فرو شدم به دریا چو تو گوهرم نیامد
سر خنبها گشودم ز هزار خم چشیدم
چو شراب سرکش تو به لب و سرم نیامد

برای من و قفل و قفل ها دعا کن

ژیلتـــــ شنبه 3 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 12:40 ب.ظ http://www.gillet.blogfa.com

ما همیشه میخوانیم شما را! چطور بفراموشیمتان ؟!
اما کامنت های من بسی درگیر استنتاج و اگستیالیسمو دیالتیکو بسی دیگر ازین صحبتهای مزخرفند! پس نمیگویم.

امسال شما هم مبارک و خوش بگذره و اینشالا و ازی صحبتا کلا.

بنده تا حد زیادی فرموده شما دوست عزیز را درک میکنم

گفته ی شمارو با اجازه اینجوری به فارسی ترجمه میکنم( باید پارسی را پاس داشت و نه پاس داد)

من گنگ خواب دیده و عالم تمام کر
من عاجزم ز گفتن و خلق از شنیدنش

بنده به عنوان یک شهروند درجه شونصدم این مملکت خیلی خوب درک میکنم که چرا یه بلاگر بعضی وقتها عاجز میشود از نوشتن .

به هر حال کلن اینشالا

eq شنبه 3 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 09:04 ب.ظ

همین دیشب داشتم فکر می کردم این رضا تا کی می خواد گوش ها شو بگیره که هیچی نشنفه ؟
خو مرد حسابی کامنت دونی تو باز بذار بگو نظر ندین .
بگذریم...

بغل.... بغل... بوس ... بوس

و یه جمله :
هر آنکه در بند زاده شدن نیست ، در بند مردن است " سیاوش"

همه لحظه های سال جدید به کامت خوش.

این حرفو لینک دادم به زندگی
تو راست میگی
نه تنها اینجا .. بلکه خیلی جاها گوشمو گرفتم

تو تا حد زیادی دلیل اینکه چرا آدما گوشاشونو میگیرن میدونی
البته پاک کردن صورت مسئله به حل مسئله کمکی چی ... ؟!
آ ..باریکلا

اینو میگم اما بازم گوشمو میگیرم...!!!
توبه فرمایان چرا خود توبه کمتر میکنن...؟؟؟؟

پیر یکشنبه 4 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 03:13 ق.ظ http://www.saghiemastan.blogfa.com

دمت گرم و سرت خوش باد
یه سری به ما هم بزن ببین هدیه نوروزی تو گذاشتم همه حال کنند
ثواب حالشم ۴۰ من ۶۰ شما
من دوست دارم از آخر بگم :
امیدوارم ساله ۱۳۸۸ که شد بگی ۱۳۸۷ چه سال توپی بود
۹=۳X۳ بار عرض ارادت و تبریک

سلامم را تو پاسخ گوی،
در بگشای!

آقا شما لطف دارید ، خدمت رسیدم اما چیزی ندیدم
آقا خدا از دهنت بشنوه
آرزوی موفقیت برای شما و همه به توان n
ایوالله

آرش دوشنبه 5 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 04:33 ب.ظ

سال نو بر شما مبارک باد آقای رضا مشتاق

بخورمت هندونه !!

( این خط دوم واسه تنوع بود جدی نگیر : پی )

بنده به شما ارادت و علاقه ی ویژه بادا باد
( آقا شرمنده، وزن و قافیه جور در نیومد )

آرش چندتا کامنت بالاتر یکی از دوستان یه مطلبی برام نوشته بود یه استعاره ... خیلی برام جالب بود

با نام eq کامنت نوشته این دوست عزیز
میگه فلانی : تا کی میخوای گوشاتو بگیری که هیچی نشنوی

ما و یا اونایی که کامنتینگو میبندن، یعنی گوشامونو گرفتیم؟!!
من تا حد زیادی با این استعاره موافقم

آرش دوشنبه 5 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 04:34 ب.ظ

چو بر رویت بخندد گل مشو در دامش ای بلبل
که بر گل اعتمادی نیست گر حسن جهان دارد
خدا را داد من بسان از او ای شحنه مجلس
" که می با دیگری خورده است و با ما سر گران دارد "

دیدم عیده گفتم یه نصیحت از خواجه شمس الدین بگم ;-)

شاید به درد مشق گرافیکت بخوره

مشق شعر حافظ برای من خیلی سخته
باید بیشتر بخونم تا به راز فاش گویی های پنهان حافظ پی ببرم

باهم چهارشنبه 7 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 12:26 ق.ظ http://bichakmeh.blogsky.com/

سلام
متشکریم از لطف شما و روزگار خوشی داشت باشید .

قربان شما و به همچنین

سارا جمعه 9 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 01:54 ب.ظ

--
سلام داداش رضا...
مخلصیم...
سال نوی شما مبارک باشه..

به به
چاکر مهتابی خانم هستیم
سارا تو معمولن بغل اسمت یه خروار ستاره داشتی :دی
ستاره هات پس کو ژنرال سارا

مرجان جمعه 9 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 02:59 ب.ظ http://dayy.blogsky.com

سلام آقا رضا :)

عیدت مبارک دمبت هم سه چارک :دی ((=

به به ! حدس میزدم کامنتدونیتو باز کرده باشی چون دیشب خواب دیدم کامنتدونیتو باز کردی ۵ تا هم کامنت برات گذاشتن ! این بود که وبلاگتو باز کردم :)

مبارکه

کامنتدونیت خیلی قشنگه خیلی

همیشه شاد ببینمت رضا

فعلا

علی رغم اینکه همش آرزو میکردم بری دریا و غ...ر..ق بشی

اما همونرو که کامنتتو دیدم خیلی خیلی خوشحال شدم

اینشالا دمب شما هم به همچنین :دی

نگین جمعه 9 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 09:40 ب.ظ

داداچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچ
داداچچچچچچچچچچ
اینجا دوباره راه افتاده ؟
داداچ من فکر میکردم اینجا رو تعطیل کردی ؟
داداچ به دل نگیری یه وخ من نیومدم هااا ... من فکر میکردم اینجا رو تعطیل کردی
تا اینکه تو وبلاگ مرجان نوشته بود رضا مشتاق بعد که روش زدم دیدم به به اینجا که هست ..
داداچ به دل نگرفتی که ؟
من این عکسو میخوام
خودم بلدم بگیرم !!

به قول این یارو
به به ...به به

الانم یه جورایی تعطیله
تو بیایی یا نیایی ما مخلصتیم داداچ
(شامپانیو آماده کن که میخوایم بریم کوه
کدوم کوه؟ :دی

نگین جمعه 9 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 09:44 ب.ظ

ادب حکم میکنه وقتی جایی میبینی بهت تبریک گفته شده توام جواب بدی
نوروز تو هم مبارک باشه ..
ممنون از بابته هدیه
شد عکس زمینه ...
مرسی

داداچ تو کلن از همه ی ماها خانم تر و با ادب تری
مارو نگاه نکن که هیچ پرستیژ مرستیژ نداریما

اصن واس همین ادبه که اینقده دوست دارم


نگین یه روز کامل وقت گذاشتم و این گرافیکو درست کردم
یا این عکسه خیلی هفل هشت بود یا بقیه دوستان خیلی بی سلیقه بودن.. تقریبن به غیر از تو هیشکی تشکر نکرد

البته به احتمال غریب به یقین بقیه بی سلیقه بودن :دی

مسعوده جمعه 9 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 10:18 ب.ظ http://masinice.blogspot.com

سلام آقای رضا مشتاق/ نوروزتان پایدار باد. با آرزوی سلامتی و خوشی‌های در راه ِ بسیار. حسب الامر سرکار خدمت رسیدیم سلامی عرض کنیم. و خدمت‌ٱان عارض شویم که وب نازی داری و اینا و در کل ممنون بابت لطف‌تان و دلگرمی‌تان دیکتاتور ِ‌نخبه‌ی جوان.

شما خیلی خیلی لطف کردین و بنده نوازی
ما همچنان
رقصی چنین میانه ی میدانم آرزوست

تابوت شنبه 10 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 05:18 ب.ظ

استاد خبر ندادید که باز هم قلم میزنید..
شاد شدم از دیدن دوبارهء خطوط شما..
ارادتمند تو قدیمی :
تابوت

آقا شما بنده نوازی میفرمایید
استاد کجا بود .... به قول محموت احمدی نژاد ما نوکر ملتیم

برای عرض ادب خدمت رسیدم
محسن بی اغراق بگم ، چه لذتی میبرم از وبلاگت
هروخ میام اونجا روحم شاد میشه

لیلا شنبه 10 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 10:16 ب.ظ http://bagheasemoni.persianblog.ir

سلام . عیدت مبارک موفق و موید باشید.

موافقم :دی

سلی یکشنبه 11 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 12:55 ق.ظ

می بینم کامنت دونی بازه اینجا؟؟؟
عمو نداشتیما..یه ندا میدادی..
عمو نبند هیچ وقت اینجا رو..خب!؟؟
بگو باشه؟؟
من دلم که میگیره کجا کامنت بذارم..؟
وقتی دلم برا نوشته هات تنگ میشه..
یا وقتی نوشته های قبلی تو میخونم و دلم میخواد برات کامت بذارم..اون وخ نشه.دلم میگیره..!
عمو باور میکنی وقتی قبلانا یادم میاد اشکم سرلزیر میهش..وقتی شهرام بود........................................؟؟؟؟!وقتی شهرام بود تو بودی..بچه ها همه بودن..چقد شاد بودیم..الان احساس میکنم شیطونی هامون تو خونه ما هم الکی شده؟شدیم الکی خوش..؟!؟
عمو نبند اینجارو..نبند..
خواهش

والا من دیگه خیلی وقته نه آپ کردنو خبر میدم و نه باز بسته کردن

آره ...شهرام یادش بخیر ( عجب جواهری بود خدا وکیلی)

درست میشه به مرور زمان
...
نمیدونم ...
شاید من پیر شدم و نمی دونم چی درسته و چی اشتباه
.
.
... بگذریم

نگین یکشنبه 11 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 01:50 ب.ظ

داداچ رضا نیستی ؟
خونه ما بزرگتر میخواد حاجی

نه قربونت برم
عشق و حال اون خونه به همین بی بزرگتر بودنش هست :دی
منم که اصولن فروعن نه در وبلاگ نه در هیچ جای دیگه اهل بزرگتری کردن نیستم :دی

سلی دوشنبه 12 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 05:05 ب.ظ

کجایی جناب مشتاق؟رفتی سبزه گره بزنی هاا..!
عمو ر چند تا دلت میخواد گره بزن بلکه بختت وا شه.!:دی

راستی از این عکس خوشمان آمد..
بوس

والا اونجا که ما رفتیم سبزه نداشت همش آسفالت بود

مسعود مشهدی دوشنبه 12 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 09:45 ب.ظ

بنده هم دست بوسم اقا ... روی ماهت باشه واسه از ما بهترون :)
خیلی چاکریم ..

بنده هم خیلی خفن وحشتناک ارادت دارم( به این دلیل که تقریبن تنها کسی هستی که تقریبن مارو درک میفرمایی)

روی ماه مارو گل بگیرن اینشالا( البته الان نه ، صد و بیست سال دیگه)

سلی سه‌شنبه 13 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 02:57 ق.ظ

راستی عمو این عکسه رو واسه یه مسابقه بفرستم؟
آره؟:دی
میخوای خودت بفرست.
دوس دارم بفرستم:دی
بگو بهم خوب؟:دی

من که بلد نیستم بفرستم :دی
تو بفرست

سارا خانم چهارشنبه 14 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 05:03 ب.ظ http://biriaaa2.blogsky.com

سلام رفیق قدیمی
کارت درست
میایی
میری
بیخبر
وب عوض میکنی
ادرس نمیدی
یه مدت جواب پیام ادمو نمیدی
بعد یهو میایی
------------
سال نو شما هم مبارک
خوش باشید و سلامت

به قول ننه پیرزنای غرغرو
دختر دست رو دلم نزار که کبابه

حالا از همه ی اینا گذشته در اینجا www.alldaytimes.blogsky.comنشانی همه ی دوستان وبلاگ نویسو دارم .

حتی اون وب خیلی قدیمیتو یادم مونده ( اونم خیلی عالی بود)

بدون استثناء در طول ماه به همه ی وبلاگ ها سر میزنم ، اما به قول ژیلت

کامنت های من بسی درگیر استنتاج و اگستیالیسمو دیالتیکو بسی دیگر ازین صحبتهای مزخرفند! پس نمیگویم.

موفق باشی و به همچنین

سلی پنج‌شنبه 15 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 02:36 ب.ظ

دیدی بچه ها چه خوشحالن کامنت دونیو باز کردی
:دی

بچه ها همیشه لطف داشتن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد