عشرتکده یقضان

خوابگردها و دستنوشته های پراکنده رضا مشتاق

عشرتکده یقضان

خوابگردها و دستنوشته های پراکنده رضا مشتاق

سلام

 

ایام خوش آن بود که با دوست به سر شد

باقـی همه بـی حاصـلی و بـی خـبری بـود

 

نفس رفقای وبلاگ نویسو عشقه

...

به قول یه بابایی...

...فقط همین!

 

نظرات 7 + ارسال نظر
[ بدون نام ] چهارشنبه 2 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 11:11 ق.ظ

اولم یا تاییدیه داره؟

[ بدون نام ] چهارشنبه 2 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 11:13 ق.ظ

پس اولم
سلام آقا رضا
خوبی فقط اومدم احوالتو بپرسم
به قول یه بابای ....
....فقط همین !!!

ندا چهارشنبه 2 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 01:25 ب.ظ

منو مسخره میکنی ؟
اینجا هم دست بردار نیست
برم جار بزنم بیان پدر پدر جدتو بیارن جلو چشمات ؟
اگه به مرجان بگم میدونی که چه میکنه
حالا مثل یه بچه خوب خودت به بچه ها خبر بده
خیر سرشون نگرانتن
به قول خودمممممم فقط همین
ـــــــــــــــ--
در باره پست قبلیتون هم عارضم خدمتتون که
رفاقت آدما تمومی نداره
ولی وای به حال کسی که تو یکی رفیقش باشی
ــــــــــ
راستی رضااااا
انگار کسی در می زند
باید بروم
شاید برگی باشد جامانده از پاییز سال پیش
که مانند من بدنبال فرداهای بهتر است
با آرزوهایی سبز برای تو در این روز های زیبای پاییزی
میبوسمت .تااااا دوباره

ندا چهارشنبه 2 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 01:28 ب.ظ

رضا خداییش دلت برا بچه ها تنگ نشده
درسته زیاده روی میکردیم و ازارت میدادیم
ولی دوست داریم مگه نه؟
تو این روزای بارونی...
قطرات بارون بر روی شیشه ترانه های دلتنگی را می نوازد
و من در بین شبهای گم شده
عطر خوش روزهای بهتر را جستجو میکنم
تو چه؟؟؟
ــــــــــــــــــــــــ--

ندا پنج‌شنبه 22 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 09:56 ق.ظ

سلاممممممممممممممممممممممممممممممممممم
چه عجب اجازه دادی چند خط برت بنویسیم
خوبی؟؟؟
یعنی اینقد خودتو در گیر زندگی کردی که حتی آخر هفته هم نمیتونی به خونمون هم سر بزنی
امیدوارم هر جا که هستی تنت سالم و لبت خندون باشه. همین
ـــــــــــــ
تااااااا دوباره
راستی فردا نوبت آپ منه تو خونمون سر بزنی هاااااااااااااااا
فعلا

ندا چهارشنبه 28 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 01:57 ب.ظ

مثل پروانه ای در مشت
چه آسون میشه ادم کشت
بدون سیل" بدون سیخ "و بی شلاق. همین
__________
خوبی؟

بیش از1500مقاله و تحقیق رایگان سه‌شنبه 27 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 02:10 ق.ظ http://www.beheshtnet.blogfa.com

سلام دوست عزیز
پیشاپیش عیدتون مبارک
من تابه حال با124سایت ووبلاگ تبادل لینک کردم
ومی خوام اگه افتخاربدین صدوبیست وپنجمین وبلاگی که دروبلاگم ثبت میکنم وبلاگ شماباشه
پس لطفا اگه موافقین وبلاگ من راباعنوان:
"1500مقاله وتحقیق رایگان"
وبه آدرس:
http://www.beheshtnet.blogfa.com

لینک نماییدوسپس اطلاع دهیدتادرهمان ساعت شمارالینک کنم
ممنون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد